19 Eylül 2013 Perşembe

Dolu dolu Eylül Ayı

                 Bloguma tekrar hoşgeldiniz.
      Bu kapı süsünü kuzenimin yeni doğan oğlu Direnç Ali'nin misafirleri için hazırladım. Daha hazırlayacağımız mevlüt sepetimiz, şekerlerimiz ve tepsimiz de var ama bunu şimdiden paylaşayım dedim. Çünkü bebeğin doğduğu günden itibaren evin kapısında yerini aldı bile. 
 İki hafta önce küçük bir haftasonu kaçamağı olarak eşimle birlikte Çanakkale'ye gittik. Eşim üniversiteyi orda okumuş. Ve o kadar güzel dostlar edinmiş ki... Bizi evlerinde misafir eden Hülya abla ve Ali abi dünye tatlısı insanlar. Hülya abla'nın bizim için hazırladığı yatağa bakarmısınız? Yoldan dolayı çook yorgun olamama rağmen yatağın üzerindekileri kaldırıp yatmak bir türlü içimden gelmedi.
 Sabah erkenden kordonda yürüyüşümüzü yapıp, deniz kenarında çayımızı içtik.
Dark'ı da bu geziye dahil ettik ve hiç pişman olmadık. Gittiğimiz bütün mekanlarda Dark'a çok iyi davrandılar ve o da çok mutlu oldu.
Truva atının önünde baba oğlu poz verdiler :))
 Meşhur Aynalı Çarşının aynalarının önünde bende oğluşla poz verdim.
 Gitgide büyüyor bebişim.
 Geçtiğimiz hafta sonu ise eşi çalıştığı için bende babamla birlikte annemin yanına Ödemiş'e gittim. Yine bol gezmeli bol yemeli içmeli harika bir haftasonu geçirdim. Her ne kadar çok çabuk yorulsam da yerimde pek duramıyorum bu aralar.

Pazar günü hep birlikte Gölcük'te eşsiz manzaranın eşliğinde gölün kıyısında kahvaltı yaptık. 
Yukarıdaki fotoğrafta kahvaltıda yenen Ödemiş'in meşhur katmeri (solda) ve Töngül pidesi (sağda) var.
 Dolu dolu geçti Eylül'ün ilk yarısı benim için. Bakalım diğer yarısında neler olacak.
Sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder