11 Ocak 2013 Cuma

Masal Kuşu Blogger'a Katıldı!

Herkese Merhaba;
2013 bir geldi pir geldi bizim eve. Ben yine hasta oldum, eşim yine kum döktü, uykusuz geceler geçirdik. Bu nedenle 2 haftadır sesimi duyuramadım sizlere. Ama bu arada öyle pek de boş durmadım hani. Fotoğraf makinesinde bir çok resim birikti. Ayrıca resmini çekemediğim şeyler de var. Sanırım bazılarını bu haftasonu sizlerle paylaşacağım.
Bu arada hatırlarsanız geçtiğimiz yaz oluşuturduğumuz Masal Kuşu Organizasyonu sizlere duyurmuştum. Web sitesi ve facebook sayfasından sonra şimdi de blogger'da bir sayfa oluşturduk. Blogger da birşeyler paylaşmak daha kolay ve keyifli oluyor benim için.
Bundan sonra Masal Kuşu'nun marifetlerini
 www.masal-kusu.blogspot.com sayfasından paylaşacağım.
Nehrin kıyısından ise kişisel blogum olarak kalmaya devam edecek.

Sevgili dostlarım, sizleri www.masal-kusu.blogspot.com sayfamızı ziyarete bekliyoruz.
 Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder