19 Kasım 2012 Pazartesi

Hadi Hazırlıklar Başlasın


     Bu sabah şöyle bir blog arkadaşlarımı gezeyim, neler yapıyorlarmış derken sevgili Nilgün hanımın sayfasında süslenmiş çam ağacı ve rengarenk ışıklarla karşılaştım. Dün Çanakkale'den gelen Ali abimiz ve Hülya ablamızla yaptığımız İkea turundan sonra zaten yeterince yeni yıl moduna sokmuştum kendimi gerçi ama. Hadi bakalım sezonu açalım bizde. :)
     Bu yıl İkeadaki bir çok şey kırmızı-beyaz'dı. Boolca mum ve ağaç süsleri vardı. Kapı çelenkleri... Ve kalpler... Heryerde bir tarçın-zencefil kokusu... Anlat anlat bitmez. Ben pek birşey almadım yeni yıl için. Çünkü şu anda çalışma odamın dekorasyonuyla ilgileniyorum ve alışverişim ona yönelikti. Ama bir daha ki ziyaretimde alacağım pek çok şeyi kafamda belirledim bile. Sadece mağzadan çıkarken zencefilli kurabiyelerden bir kutu kaptım. :) Zencefile bayılan biri olarak daha önce denememiştim. Sizde denemediyseniz mutlaka yemelisiniz yoksa çok şey kaçırırsınız.
      İkea'dan resimlerle iyi haftalr diliyorum sizlere... (İlk resim netten alıntıdır. Çok beğendim bu fırçadan kardan adam fikrini ve sizlere de örnek olması için koydum.)




Zencefilli Kurabiyeler (Kutusu nasıl ama?)

Peçeteler

Cupcake ağaç süsleri

Kapı çelenkleri ( En kısa zamanda ben kendim yapacağım :))

Cupcake kağıtları




Mumluk

Mumluk


Peçetelik
   

Kurulama bezleri (sevgililer gününe de uygun :))

3 yorum:

  1. Yarın ne iş yapacağım belli oldu,İkeaaaa!
    Bizim eve o kadar uzak ki anlatamam ,bu beni yolumdan alıkoyar mı? HAYIRRR!!!

    Yılbaşı gibisi var mı?
    Çalışma odanın bitmiş halini çok merak ediyorum,tamamlanınca paylaşırsın değil mi?
    Sevgiler canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkea'yı zaten çok seviyorum ama bu kez daha bir güzel geldi benim gözüme. Sizin oralara biraz uzak kalıyor haklısınız ama yine de gitmek güzel olur di mi?

      Odamın tamamen bitmesi biraz zaman alacak gibi. Ama geçen hafta odayı boyadık, bu haftada raflarım takılacak. Paylaşılacak hale gelir gelmez fotoğraflarım, inanın bende sonucu çok merak ediyorum.

      Ve yeni yılla ilgili herşeye bende bayılıyorum. Filmler müzikler, ışıklar, süslemeler, yiyecekler ve dostlar... :)

      Sil
  2. OI SYB,ACHEI LINDO SEUS PINCÉIS,PARABÉNS.BEIJOS.VALÉRIA.

    YanıtlaSil