29 Kasım 2012 Perşembe

Gramafonum ve diğerleri

     Günaydın herkese;
     Bugün biraz daha iyi hissediyorum kendimi. Sanırım yediğim iğneler etkisini gösteriyor artık. 
    Dün bütün gün yattığım yerde işledim bu gramafonu. Bir ara uyuyakalsam da bitirebildim. Çok minik bir model aslında. 9cm*6cmlik bir çerçevenin içine yerleşecek ama biraz beklesin böyle bakalım. Model Cross Stitch Crazy dergisinin eski sayılarının birinden. Eski eşyalara ait 7 modellik bir seri aslında. Ben bir kaç tanesini daha işlemeyi düşünüyorum. Mesela bir telefon, anahtar ya da berjer olabilir.

      İyi hissediyorum dedim ya oturamam artık kolay kolay. Yeni yıl süslerimi çıkardım ve hemen hemen her odada bir köşe hazırladım. Bu fotoğraf da mutfağımdan.
     Güneş falan filan yok bugün İzmir'de. Benimde fotoğraf çekeceğim tuttu bir kere napalım artık. Bu havada ancak bu kadar oluyor idare edelim.
     Dün size bahsettiğim mumluğumu da bugün fotoğrafladım. Aslında çok basit, özel hiç bir şey yapmadım ama çok hoş duruyor bence.
     Hadi bakalım, biraz evi işi yapayım, bir de çorba akşam için. Belki biraz da ütü yaparım. Evde olmak güzelde, şu hastalık olmasa....
     Hepinize kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder