29 Şubat 2012 Çarşamba

Eski püskü bir çerçeve

  
  Fotoğraflardaki çerçeveyi göstermekti amacım aslında. Bit pazarında buldum onu. Eve gelince iyice temizleyip kendi renginin üzerine hiç zımpara kullanmadan mumladım ve krem rengine boyadım. Sonrası malum işte. Şimdilik beğendiğim bir resmi koydum içine ama en kısa zamanda bir çarpı işi hazırlamak istiyorum. Bakalım kısmet. 
   Bu arada sehpanın alt tarafındaki takımda eşimin hediyesi. Benim eski ve cam eşyalara olan ilgimi bildiği için gördüğü gibi kapmış getirmiş. Süpriz yapmış bana bitanem.
   Ve salonumuzdan genel bir görünüm. Yavaş yavaş eksiklerini tamamlıyoruz işte. Sanırım duvara ayna ya da tablo gibi bişeyler asarsak tamam olacak gibi.
    Bir çerçevenin fotoğraflarını koyayım dedim, bir sayfa yazı yazdım .Konuşmaya ihtiyacım varmış anlaşılan. Bu bloglar... Ne çok işe yarıyorlar değil mi?
   Geçen hafta sonu rahatsızlandım biraz, üşütmüşüm. Pazartesi günü iyiyim diye düşündüm ve okula gittim. Ama akşam eve zor geldim. Ateş ve titreme... Şimdi Cuma'ya kadar raporluyum. 2 gündür ilaçların nedeniyle herhalde durmadan uyuyordum. Şimdi Birazda Hürrem'in aşkına :) Açtım gözlerini ve dizinin başlamasını beklerken bişeyler yazayım dedim. Neyse artık dizi başlıyor :))
   Herkese sağlıklı bir hafta diliyorum.

7 yorum:

  1. Merhaba eskiyi değerlendirmek insanı daha mutlu ediyor çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun! Çerçeve de çok şık olmuş, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim kızlar :) Eskiyi değerlendirmeyi, işe yaramaz deneni yeniden yaratmayı çok seviyorum bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cerceve cok hos duruyor.......
      yanindaki fener gibi yada mum.......
      oda cok hos
      ellerinize saglik
      hoscakalin

      Sil
  4. canım arkadaşım benim ellerine sağlık harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim arkadaşım, sehpanın üzerinde çok şık durmuş di mi? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa tabi ki ama asıl iş senin marifetli ellerinde :))

      Sil