8 Ocak 2012 Pazar

Geri Dönüşüm Başlasın...


   Dün halam bizde kalmıştı. Bu sabah bol acılı bir kahvaltıdan sonra otururken, salondaki deri kaplı sehpa gözümüze takıldı. Kendisi mobilyalarımızı aldığımız yerin hediyesiydi. Salonun dekorasyonuna hiç mi hiç uymadığı için birilerine vermek istemiş ama bir türlü kimseyi bulamamıştım. Öylece salonun bir köşesinde duruyordu. Biz de nasılsa bir işe yaramıyor şansımızı deneyelim dedik ve kaplamasını söktük. Manzara pek iç açıcı değil, çünkü mdf,, sunta vb. ne bulurlarsa ondan yapmışlar sehpayı. Ama biz planımızı yaptık bile. Önce iyi bir rötüşlanacak sonra da... Biraz zaman alacak gibi ama bakalım sonuç ne olacak... İşleme başlamadan önce ve zımbaları tek tek sökerken bolca resim çekmiştim sözüm ona. Ama bilgisayara yüklerken yanlışlıkla sildim. Elimde bir tek bu resim kaldı. İşler daha başından ters mi gitmeye başladı ne :)

4 yorum:

  1. Merak ettim şimdi:) Bekliyorum bakalım nasıl olacak? Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. merak ettim sonucu kolay gelsin güzel bir dönüşüm olacağa benziyor sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben de merak ettim.Güzel olur Güzel......

    YanıtlaSil
  4. ben bu yeniden değerlendirmelere bayılıyorum.sizin sehpanızıda merakla bekliyorum.hadi elinizi çabuk tutun:))sevgiler

    YanıtlaSil