11 Aralık 2011 Pazar

Sizlere Bir Hediyem Var

Bir süredir yazı yayınlayamadım.
 Bu süre içinde sevdiklerim için bir sürü küçük küçük yeni yıl hediyeleri hazırladım.
 Bir de baktım ki blogger da bir yılım dolmuş. Eee malum yeni yılda geliyor. Bu nedenle hazırladığım küçük hediye paketlerimden birini de sizlerle paylaşmak istiyorum.
Eğer hediyemin sahibi olmak isterseniz 24.12.2011 tarihine kadar izleyicim olup bu yazının altına yorum bırakmanız yeterli. İsteyenler kendi sayfasından duyuru yapabilir. Hediyemin sahibini 25.12.2011 tarihinde klasik usül kurayla belirleyip, açıklayacağım.
Peki hediyem ne mi? O da süpriz olsun. Yeni yılın ilk günlerinde sizlerle resimlerini paylaşırım.
Çam sakızı çoban armağanı.
Hadi hayırlısı...

22 yorum:

  1. zaten izleyicinizm.bakalım urda şans dönemcek mi:)
    katılmak itiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bloğumun sağ üst kösesinde duyurdum bilginize:)

    YanıtlaSil
  3. Zten izleyicinim canım, çekilişi bloğumda duyurdum bile.Kendime şans diliyorum:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Hadi hayırlısı Emelden duydum bu sene her çekilişe katılıyorum....Blogda duyururum canım...

    YanıtlaSil
  5. yeni izleyicin oldum çekiliş hayırlı olsun bende şansımı denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. izleyiciniz oldum hayırlı olsun bnde cekilişe katılmak istiyorum .. =)

    YanıtlaSil
  7. emelden duydum ve izleyiciniz oldum, bakalım hayırlıs ilk çekilişim sayılır:))

    YanıtlaSil
  8. meraba: ben de izleyiciniz oldum sansımı dnemek istiyorum;
    naile.t@hotmail.com
    herkese bol sans:)

    YanıtlaSil
  9. bende izleyicinim artık. Şöyle bir göz gezdirdim hemen. El emeklerine de bayıldım. Bundan sonra takipçinim.Hediyede şanslıyımdır inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Emel'den duydum, izleyicin oldum, şansımı deniyorum :)

    YanıtlaSil
  11. ben seni kumanda panelinde izliyorum ama senin izleyicilerin arasında yokum neden acaba?

    YanıtlaSil
  12. Şartsız şurtsuz çekilişleri seviyorum. Zaten önceden beri izleyicinim ben. Hediyeni de merak ediyorum doğrusu:)

    YanıtlaSil
  13. bloğunuzu yeni keşfettim.bayıldım ne kadar samimi...sizi takipteyim...sevgiler AYDA

    YanıtlaSil
  14. Katılan herkeze bol şans..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  15. Mrblar.
    çok güzel bir blog oluşturmuşsunuz

    YanıtlaSil
  16. bol şanslar herkese:)
    izleyiciniz oldum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. bencede bol şans herkese....sevgiyle

    YanıtlaSil
  18. bende katılmak ıstıyorum.. http://gulnazaksu.blogspot.com/2011/12/sizlere-bir-hediyesi-var.html

    yayınladım bıle :)

    YanıtlaSil
  19. şansımı denemek istedim bloğunuzu görünce...bloğumda gadget olarak çekiliş sonuçlana kadar sağ üst köşede yayınlıcam..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. süprizleri seviyorum:) izleyicinizim artık.blogrollumdasınız. hediyenize ben de talibim.

    YanıtlaSil