26 Aralık 2011 Pazartesi

Çekiliş Sonucu

Herkese merhaba,
Dün söz verdiğim gibi çekilişimi yapamadım malesef ve bugüne kaldı. Dün akşam aniden rahatsızlandım sanırım üşütmüşüm. Bugün sabah anneme geldim ve çekilişimizi birlikte yaptık. İşte aşamaları.




Tebrik ederim margazit. Bu yıl senin için gerçekten çok şanslı bir yıl olacak gibi ne dersin? (Bu yıl  kazandığı 2. çekilişmiş de :) Bu arada diğer arkadaşlarım için üzüldüm. Sanırım bundan sonra sık sık böyle etkinlikler yapacağım. 
Katıldığınız için teşekkür ediyorum ve Hepinize sağlıklı ve mutlu günler diliyorum....

4 yorum:

  1. Gerçekten bu yıl çok şanslıyım sanırım. İnanamıyorum. Piyango biletime de şans vursa daha ne isterim dimi :))) çok da mütevazi bir düşünce oldu :))
    Hediyemi çok merak ediyorum.Gelince fotolar sergilerim.Çok mutluyum çoook. Beni mutlu ettiğin için de çok teşekkür ederim canım.
    Geçmiş olsun Sevcan. Umarım çabucak iyileşirsin. Benimde boğazım yanıyor ve sesimi kaybettim. Ballı süt takviyesi yapıyorum şu an..

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim Margazit:)
    Geçmiş olsun Sevcan. Güzel ve heyecanlı bir etkinlikti. Mutlu yıllar diliyorum şimdiden...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Marifetli Peri.
    Sevcan mail attım umarım gelmiştir...

    YanıtlaSil
  4. Marifetli peri ve margazit :) Her ikinize de iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Bugün daha iyiyim. Bu çekiliş benim içinde oldukça heyecanlı bir süreçti. Bir de hediyelerim beğenilirse daha ne isterim ki :)

    YanıtlaSil