15 Şubat 2011 Salı

Bugün Salı...




  Bugün Salı ve yavaş yavaş akşam oluyor. Ben o kadar çok yoruldum ki okulda.Tatile fazla alışmışım galiba. Biraz rahatlamak için açtım bilgisayarımı şimdi. Biraz blogları dolaştım. Biraz ne yazsam diye düşündüm. Ve sizlerle çok çok beğenerek sergilediğim ve hatta hediye ettiğim zeytinyağ şişelerimi ve mutfak süsümü paylaşmak istedim.
   Bu iki şişeyi annem ve halam için yaptım. Kendime ise aynı şekilde ve desende ama şeffaf bir şişe boyadım. İçini görebilmek için bir kısmını boyamadan bıraktım. Bu ayrımı da maskeleme bantıyla yaptım. 4 kat boyadığım şişenin üzerine peçeteden kestiğim desenleri yapıştırdım. 5 kat vernikten sonra kullanılmaya hazırlardı. Ama bana çok sade geldiler ve boyun kısımlarını doğal ip ve nazar boncuğuyla süsledim. Nasıl güzel olmuş mu? Bu arada ağızlarına şişe mantarı kullanalın istedik. Ancak Metro'da bulduğumuz şişe ağızlıkları çok hoşumuza gitti ( sol şişede olan). Çift olarak satılıyordu. Hemen aldık tabi. Yanlız bir tanesi takarken nedenini anlayamadığımız şekilde kırıldı. O yüzden bir şişe mantarlı diğeri ağızlıklı versiyonda. Tercih sizin...
Ben birde kendi mutfağım için ahşap bir kaşık boyayıp mutfak süsü yaptım. Şişemle takım olmasını istediğim için aynı peçetedeki zeytin dalı desenlerini kullandım. Kaşığı 4 kat beyaza boyadıktan sonra önce peçeteyi, peçete tutkalıyla yapıştırdım ve sapını tıpkı şişedeki ki doğal iple sardım. Bu haliyle gözüme yine çok boş geldi ve bende mor renkle üzerine yapmayı yeni keşfettiğim puantiyelerimi kondurdum. Şimdi folyoluğumun yanında mutfağımı süslüyor..
   Bu arada yukarıdaki resim ise halamın objektifinden. Side'de gün batımı. Bence muhteşem bir manzaraydı. Mutlaka görmelisiniz....
Hoşçakalın!!!




1 yorum: