6 Ocak 2011 Perşembe

Bir Günde İki Yazı :)


   Bu kavanozumu da 10 marifetteki yarışma için yapmıştım. Madem yarışmaya gidiyor, o zaman bloguma da koyayım değilmi?
    Evde boş boş duran kavanozumun alt kısmını sünger fırçayla tamponlayarak beyaza boyadım. Kardanadam resmini dekupaj tutkalıyla yapıştırdım. Resmin üzerinede gelecek şekilde biraz daha beyaz boya tamponladım. Kar yağıyormuş gibi dursun istedim. Kuruduktan sonra sprey vernikle sabitledim. Mumlu iple yaptığım kordonuda ağız kısmına doladım mı tamam işte. Fotoğrafları akşam çektiğim için bu kadar oluyor. İdare edelim artık. Bu arada içinde mum yaktığımızdaki görüntüsünü biz çok sevdik. Şimdilik benden bu kadar. Hoşçakalın!

4 yorum:

  1. çok beğendim.ellerinize sağlık.bana da beklerim.sevgi ve sağlıkla kalın

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve temiz bir çalışma olmuş elinize sağlık:)sizi izlemey aldım o biriktirdiğiniz çalışmalarınızı da merakla bekliyorum,ben de beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. yazılarını yazdığında yayınlamadan önce satır eşitlemesi yap/ iki yana yasla butonuna bir bas bakalım nasıl olacak! muck

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nilgün, önerin için teşekkür ederim. İlk yazımda bulamamıştım iki yana yaslayı. Yorumundan sonra daha dikkatli inceledim ve buldum. Son yazımda uyguladım bile :)

    YanıtlaSil